Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
August 27, 2008
Image Size
262 KB
Resolution
595×842
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,694
Favourites
143 (who?)
Comments
105
Downloads
69
×
Break by Archie-The-RedCat Break by Archie-The-RedCat
I even did'nt cry...
is it because its to damn hurt.. or because I just dont care anymore.. hahah :lol:

thank you very much to :icontoolkit04: and :iconphig:
for supporting and cheer me up..


makasih dah mauk nemenin ampe subuh cuy! tapi naha Gorila teh teu tega makan sate kelenci euh,,?

enak lagih!! :drool:
Add a Comment:
 
:iconchocopple:
chocopple Featured By Owner Dec 20, 2011  Hobbyist Photographer
Aaah....sakit bgt klo d 'tusuk' ma org yg paling dket...>< Even 'sry' cant cure it...>< :hug:
Reply
:iconmeezletoe:
Meezletoe Featured By Owner Jan 22, 2011  Hobbyist General Artist
Random question....does subuh mean good or nice or pretty? (like tsebuqh) or is that something else? xD hahaha just curious~~xD Probably not. I was wondering what language that was cause I was guessing it wasn't european or chinese/japanese-ish the way it looked so I looked at your page before asking and it said 'Indonesian' so I'm wondering what the odds are so yeah x);;;
Reply
:iconarchie-the-redcat:
Archie-The-RedCat Featured By Owner Jan 23, 2011  Professional General Artist
haha Lol, its okay to ask really, and your question are interesting to.. but Subuh here means early in the morning, the sun haven't rise yet..

so at the time when I made this pic, I realy2 heart broken and cat sleep until really2 late.. when I realize the time, its already 4 in the morning (subuh)
Reply
:icon12481:
12481 Featured By Owner May 1, 2009
keren penyampaiannya
Reply
:iconasoulforallanimes:
asoulforallanimes Featured By Owner Mar 27, 2009  Student Digital Artist
heeh! cowo sial!! sini kamu, gw hajar lo ganggu kucing gw XP
Reply
:iconbaltxer:
Baltxer Featured By Owner Jan 31, 2009  Hobbyist General Artist
weleh2, maksud hatimu menyampaikan rasa sakitmu dgn omake

tp malahan bener2 ditusuk dgn senjata asli!! o_O

bener2 sakit rasanya apa lagi kalo itu dilakukan oleh orang terdekatmu...

tetap tabah & tegar, yah...
Reply
:iconwenart:
Wenart Featured By Owner Nov 26, 2008  Professional Digital Artist
hmmm.. pernah kerasa juga sih kaya gitu XD huaaa... tp yah gimana lg XD keep moving on XD
Reply
:iconarchie-the-redcat:
Archie-The-RedCat Featured By Owner Nov 26, 2008  Professional General Artist
yeah.. shit happens.. all you gotta do is flush it.. :D
Reply
:iconfrozen89:
Frozen89 Featured By Owner Nov 22, 2008
Uhmmm... Care to explain this one..?
Reply
:iconarchie-the-redcat:
Archie-The-RedCat Featured By Owner Nov 22, 2008  Professional General Artist
aaaaaaaaaaaaaaaaa~




nope...
:|
Reply
Add a Comment: